back!

Myser i soffan med min gubbe. Har börjat om och jobba nu den 1/1 så de är ombytta roller här hemma! Mannen sköter sig exemplarisk! Igår efter en veckas jobb åkte jag till stan till min Carro. Vi fikade på Ekbergs sedan gick vi till Cinderella där vi spenderade 2 timmar. Så mycke fint och vackert som hon provade vännen min! Sen till Nygatan och middag, vin och en massa planering. Så roligt att ha fått äran att få vara med och planera eran stora dag💕

Fick sovmorgon idag, vaknade 11.30 till "hotellfrukost". Vilket lyx! Sen hem till familjen och köttsoppa. Imorgon åker vi iväg med jobbet på Kickoff på nya Hotellet Sense i Luleå, bara packa väskan och ta en dusch innan läggdags. Ska upp tidigt imorgon ;-) Mycke nu, me
n kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback