En fin tisdag

Var till Sarah på morgon för att surra och dricka kaffe och barnen fick leka, ibland funderar man på om man egentligen fick något sagt och sedan vad vi pratade om, 5 barn i sitt esse! Men bara få vara är så härligt de med. När vi rullade därifrån så ringde jag till farmor, dit blev vi bjudna på köttsoppelunch och hemvakt mjukkaka. Min farmor gör den goodaste mjukkakan, sjuktgod!

Plingade till i telefonen och vi väntade besök hemma. Nina och Julia kom en sväng samt lillebror, Amanda och lille Snus. Full rulle innan de var dags att åka till jobbet och Dagis. Som jag trivs med mina arbetskompisar och nu med mina arbetsuppgifter. Repan, bokningar, alla möten med olika människor och bröllopen! Samt att ha nära till jobbet. Kuligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback