På byn.

Efter vi lekt på kyrkan styrde vi kosan till Älvsbyn och Lokgatan. Eller först var jag och köpte ett nytt internet med tillhörande router då det gamla abonnemanget löper ut och jag fick ett bättre och billigare. Sen åkte vi till fina Lina och flickorna. Alltid lika mysigt att få komma till er. Som hemma! 💖 Sen fick jag ett så fint meddelande som rörde mig till tårar! Tack för att du är min vän. Dagen jag slog dig i huvudet med en bil kommer jag inte ihåg men bröllopsdagen var jag glad och lycklig att ha dig och din familj och alla andra nära och kära omkring. tack vännen!




Vi var där ett bra tag innan det var dags att bege sig hem till dukat bord. Min make är en pärla. Älskar korvstroganoff och ris, mums! Bra start på veckan, imorgon är det jobb och dagis igen.

Kommentarer
Lina - Mamma till Wilma & Wiola säger:

Men finaste du ❤ så mysigt att få ha er här :) hit är ni ALLTID välkommna!!! vi måste ta en middag tillsammans snart :) tack åter igen för presenterna... Kram ❤ ps kommer inte heller ihåg detta med bilen men jag tror på din mamma när hon säger de :) Finaste Lena :) hon är precis som min Mamma världens bästa mamma & mormor på samma gång ❤ Lena & Susanne å vi ❤

2014-06-23 | 23:39:16
Bloggadress: http://Liniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback