Receptionen

Sådär ja, nu är jag inskolad och har börjat på sommarschemat i repan. Så roligt! Det kommer bli en rolig sommar, mycke jobb och andra roligheter att se fram emot. sen har vi 2 1/2 vecka semester tillsammans. Typiskt att inte ha full semester men å andra sidan har jag ju varit hemma med lillan ett bra tag.

hon trivs som fisken i vattnet på dagis, Filip lääängtar till hösten då han börjar skolan och Hugo efter sin födelsedag. jodu, 4 år sedan han kom till världen! en busig och bestämd kille med glimten i ögat.

Imorgon är en ny dag. ska ner på byn en snabbis innan jobbet och så längtar jag efter min Carro som jag ska till på torsdag 💖

Lycka och kärlek!


Kommentarer
Carro säger:

Å saknar dig också! Såg du mailet jag skickade igår? De gjorde du säkert, men jag kan skriva ut det till dig här på jobbet så får du det på torsdag :) Om du hittat nyckeln till skåpet kan du ju ta med dig skärmaskinen :P Annars klipper vi med en sax bara...

2014-06-03 | 10:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback