sus och dus

Ja då var vi inne i Maj! och äntligen kommer min ledighet med stormsteg, efter 8 långa pass till ända. Imorgon är jag receptionist, det Kan bli kul! sen är jag hemna drygt 1 vecka. Men ännu mer spännande blir det för min älskade make som imorgon börja på sin nya anställning. Han fick jobbet som maskinförare åt FMV. Så otroligt roligt för honom, av drygt 150 sökande föll valet på honom. Inte för att vara partisk men världens bästa. Och så skönt för oss att ha en som jobbar 07-16 då jag jobbar skift. Det sparar många huvudbry som vi oroat oss för. Lycka till älskling!

Vi ska fira nya jobbet med att åka till Pite Havsbad hela familjen på lördag. Nimbys, badet, show och middag samt övernattning och frulle dagen efter. Så härligt! både vi och barnen längtar.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback