en lång tid.

Denna bloggportal tjorvar en massa.. Har skrivit långa inlägg (från mobilen) som bara försvunnit då de ska publiceras. tappar man ju liksom lusten att skriva när de bara går upp i rök.. Ikväll har jag varit på en lång promenad. 1 1/2 timme spatserade jag med musik i öronen och stirrandes rakt fram. Skönt att få rensa tankarna lite, ibland känns allt som en gröt som hopas sig och är svår att hoppa över. Vi har även beslutat oss för att sälja vårat fina husvagn med stor sorg. Då jag jobbar varannan helg finns det inte tid för att hinna med camping-livet. Mycke pengar som bara står och väntar på oss hela tiden. men tråkigt känns det då jag älskar att campa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback