Energi

Igår åkte jag till Luleå för att umgås med min fina Hanna på tumanhand och tanka energi. Sist vi drog en liknande stadsresa så fick jag ett infall (magkänslan talade) under tiden jag väntade på att hon skulle sluta arbeta. Jag gick och köpte ett graviditetstest och tog det i boden-gallerian. Ni vet, ett sånt där roligt som skulle prata med en och efter några minuter visade sticka gravid, 1-2v. Jiises! Elise visade att hon var på G och jag var i chock! Att Hanna redan då väntade Elsa visste vi ju inte heller. Vilken dag att minnas. <3
 
Så med andra ord var det mer än 2 1/2 år sedan vi gick på stan i godan ro tillsammans. Alla andra gånger har vi fått ställa in, sjuka barn eller andra förhinder. Igår var det våran dag. Vi hann med förmiddagsfika, lunch på Roasters och eftermiddagsfika. Plus en hel del påsar att bära på. Barnen fick sig som vanligt kläder men denna gång handlade jag också till mig själv. Vi har (försökt) lösa världs-problem också (nåja, några i varje fall). Nästa gång tar vi in på hotell och spa! Visst var det så? Tack för igår.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback