möte och planering

Vi är i en ny värld just nu, allt man ska försöka komma ihåg att packa ner till skolbarnet tex. Ett bra system? Jag beställde en personlig almanacka igår och den ska få avlasta min hjärna lite. Hämtning och lämning på dagis/fritte. Arbetstider/ändrade arb.tider, träningar, möten och andra saker man ska komma ihåg. Jag är en människa som skriver upp allt och vill ha ordning och reda fastän mitt hus serut som en bomb ibland. Jag ❤ listor. Därför tror jag att min nya almanacka kommer vara till stor hjälp. Någon annan som testat beställa en personlig någon gång?

Idag har vi däremot haft vårat första föräldramöte på skolan. Det var ju ett tag sedan man satt i skolbänken själv, me ändå är det inte helt olikt sedan man var där för flera år sedan. Våran grabb trivs toppenbra på skolan. Åka buss och få vara på fritte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback