På 3

Nu för tiden så är vi oftast på 3 då jag är ledig. John på jobbet och Filip på skolan. En konstig känsla! Nu när jag kan jämföra så tycker jag att största steget (förutom att ha inget till att få första) var när nr. 3 kom till världen. Två gick som på räls men tre, Man har ju bara 2 händer/armar liksom. Och självklart finns det jobbiga stunder varesig man har en eller tio, så är det. Men min egen känsla säger att det blev större omställning då Lisen kom. Efter två dagar med gnäll och gråtsyndrom så har denna varit mer än bra! Halleluja! Allt har flytit på rätt sida kan man säga ända tills förskolan och även där. Jag har till och med sytt gardiner och ingen har protesterat. Vi har varit ute och myst och städat inne. En bra dag på många sätt. Fler sådana tack! ❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback